Szeretettel köszöntelek a Sokorópátka klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sokorópátka klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sokorópátka klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sokorópátka klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sokorópátka klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sokorópátka klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Sokorópátka klub közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Sokorópátka klub vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Szakács Sándor indította 16 éve
Sokáig nem sikerült "behozni" az internetet a községbe. Sem az önkormányzat, sem magánszemélyek nem találtak vállalkozó befektetőt. A közös erőfeszítésnek aztán eredménye lett. Kb. fél éve elérhetővé vált a hálózat. 70 közeli a belépett családok száma. Véleménye(d) szerint a jelenlegi rendszer mennyire váltotta be a hozzá fűzött reményeket?
Hozzászólások eddig: 140
Kulcsár Tamás üzente 14 éve
Dénes Zoltán üzente 14 éve
Üdv
Annyit szeretnék hozzátenni, hogy én is gyakran írtam a helpdesk-es címre, egy ideig választ is kaptam, aztán később semmi visszajelzés, utána próbálkoztam a 0621... számmal is, ott pedig a szokásos hang mondta hogy kollégánkat azonnal kapcsoljuk, vártam 2-3percet, és ennyi. A Zoltánnal sikerült beszélnem legtöbbször és el is jött megnézte, antennát cserélt, egy darabig jó volt, aztán lehet hogy csak teljesen véletlenül és nem volt köze az antennához, de most megint 0-24 óráig akadozik, szakad, laggol,.. már 1 hete körülbelül... Most jönne az hogy átlépek a másik szolgáltatóhoz, csakhogy ahogy hallom az sem jobb, még egyszer megpróbálok írni a helpdesk-re.. aztán várok. Azt reméltem hogy valamelyik szolgáltató észreveszi hogy hopp van egy másik szolgáltató, mint konkurencia, és ezáltal valamit próbál jobban csinálni, de eddig nem így vettem észre. És hiába jelentgetem a hibát ha egyszer semmi válasz. Ezt pedig szándékosan írtam így ide...
Hornyák Máté üzente 15 éve
Krisztián (ha nem zavar tegeznélek régebben azt mondtad nyugodtan. . )nem akarok hibát bejelenti többet. . .. tudom én vagyok a hibás, nálam nem müködik valami , rossz minden ami lehet, virustol kezdve maga a gép léte a probléma forrása. . Én csak azt szeretném kérdezni, hogy a mostani szolgaltatás lehetséges-e, hogy jobb legyen? függetlenül attol nálam vagy másnál milyen az internet lehet várni arra, hogy mostanában még jobb legyen?
u.i.:Bátorkodtam tegezni, remélem nem probléma azonban, ha az kérlek szolj és elnézést.. .
[Törölt felhasználó] üzente 15 éve
T. xy Úr!
Kedves Tamás!
Nálunk az ügyfélnek igaza van, ha pedig igaza van és elégedetlenségének ad hangot akkor ahogy Ön mondja "érdemben" kell segíteni. Segíteni akkor lehet, ha ismert a probléma. Az Ön felvetését (mert hibabejelentést tudomásom szerint nem tett) elég nehéz kezelni révén, hogy globális (szolgáltatási részterületet érintő) problémáról nincs tudomásunk. Ha ilyen hiba állna fenn, akkor a távfelügyelt berendezéseink hibát jeleznének.
Önt a rendelkezésre álló adatok alapján előfizetői végponthoz kötni nem tudjuk, így sajnálatos módon NEM TUDOK ÉRDEMBEN SEGÍTENI.
Szeretném még egyszer megkérni arra, hogy problémáját jelezze a helpdesk@grid-net.eu címen!
Akkor is tudok segíteni, ha előfizetésére vonatkozó egyedi adatot közöl, ilyen pl. az ügyfélszáma.
A jövőben névtelen megjegyzésekre, levelekre, hozzászólásokra nem áll módomban válaszolni, kérem szíves megértését.
Tisztelettel:
Radics Krisztián
Kulcsár Tamás üzente 15 éve
T.Radics úr
A fórumokon sokszor előfordul,hogy nem vállaljuk a saját nevünket ezzel szerintem ön is tisztában van.
Azzal is tisztában lehet,hogy itteni regisztrációm nem a levél miatt lett ilyen néven ugyanis a regisztráció nem tegnap történt.
Nem akartam megsérteni önt illetve a GRIDNET céget egy teljesen egyszerű kritikát mondtam csak el,ha névtelenül akkor az azért volt,mert sokan valószínűleg nem értenek velem egyet és mivel én is ezek közt az emberek közt élek,kerülöm velük a konfliktusokat minden téren.
Tudom,hogy nem ez a hiba bejelentő oldal,de több emberrel beszéltem Tényőn akik ugyan ezt a hibát vélték felfedezni az internet használata közben,ezért egy egyszerű kérdéssel fordultam önhöz úgy érzem nem is tiszteletlenül.
Választ nem kaptam csak egy kijelentést "kiváló szolgáltatás",ezt azért túlzónak találom.
Ha érdemben tudna esetleg a hiba lehetséges okára válaszolni akkor igazán hálás lennék.
Még valamit hozzá tennék,kérem higgye el,hogy nem a szolgáltatásuk leszólása a célom és szórakozásom,mint írtam voltam 3 évig egy másik szolgáltatónál aki nem neveznék meg és hangsúlyozhatom,hogy náluk sokkal jobb szolgáltatást nyújtanak.
[Törölt felhasználó] üzente 15 éve
xy Tamás?
Ha valaki nem meri vállalni a nevét, az a valaki el akar bújni. Talán igaza sincs...
Tényőn túlázás nélkül mondom kiváló szolgáltatást nyújtunk, ezt bármikor hajlandó vagyok bebizonyítani.
üdv.: Radics Krisztián
Kulcsár Tamás üzente 15 éve
T.Radics úr
Látom mit írt és megértem,hogy ezt a fórumot ritkán olvassák viszont nekem szimpatikusabb ez a személyesebb és nyíltabb beszélgetés.
Előbbi hozzászólásommal kicsit túloztam.
Tényőn vagyok az önök előfizetője az egyik hasonló szolgáltatást nyújtó cégtől pártoltam önökhöz.
Nem szívesen jelentek hibát maguknak ugyanis ennél ez előző szolgáltatónál kicsit drága lett az ingyenes javítás pedig semmi mást nem szeretnék csak azt a szolgáltatást amit fizetek.
A szolgáltatásuk használata közben észrevett problémáimat írnám le ha nem okoz ez gondot.
Több teljesen független sebesség mérő oldalon teszteltem szolgáltatásukat és kiváló letöltési sebességet mérhettem,sajnos a feltöltési sebesség már koránt sem ilyen rózsás.
A tesztelés oka,hogy kiváló letöltési sebesség mellet sokszor,főleg ünnep napokon és hétvégén több percet várni kell egy oldal betöltésére.
A böngészés ilyenkor vagy egy videofájl megnézése szinte idegroncsot csinál az emberből,pedig legjobb tudomásom szerint egy 2 megás internetnél pl. a youtubenek viszonylag rendesen kéne működnie.
Az operációs rendszert ilyen esetnél már többször frissen telepítettem,két gépet használok ezért az egyiket direktbe kötöttem/hátha a router rakoncátlankodik/és így is problémás a net.
Ha valami tanácsot tudna adni én annak is örülnék.
Válaszát előre is köszönöm.
Kulcsár Tamás üzente 15 éve
[Törölt felhasználó] üzente 15 éve
Kedves Hornyák Máté!
Mi a probléma a szolgáltatásunkkal? Azért teszem fel itt a kérdést mert sem tőled, sem mástól nem kaptunk negatív észrevételt, hibabejelentést hivatalos formában. Egy felhasználóról tudok, aki privát keresett meg hibával, de mire kollégám kiért a szolgáltatás igénybevételének helyére (fél óra) nem volt hiba. Vettem a fáradságot és meghallgattam az elmúlt 2 hét telefonbeszélgetéseinek felvételét, de nagy meglepetésemre nem találtam olyan felvételt amely alátámasztaná a felvetésed.
Időnként le kell ide írnom, hogy HIBÁT NEM ITT KELL JELEZNI. Van egy központi telefonszámunk, valamint a helyi kollégám az előző üzenetek egyikében közölte a céges mobil telefonszámát is. De a helpdesk@grid-net.eu cím is erre van fenntartva.
Van sokféle szolgáltatási csomagunk, ha nagyobb adatátvitelre van szükség akkor, a kliens eszközöket is lecseréljük.
Az már csak mellékes, hogy a sokan mentek át a másik szolgáltatóhoz kijelentés az 3-5 felhasználót jelent.
Mindenkit kérek, hogy ne ide írjon, mert rendkívül ritkán olvassuk ezt a fórumot, ugyanakkor olyan szolgáltatást szeretnénk nyújtani, amivel minden előfizető elégedett.
Köszönettel:
Radics Krisztián
Hornyák Máté üzente 15 éve
Jó napot.
Az lenne a kérdésem hogy a jelenlegi szolgáltatóm (GRID-NET) előreláthatólag minőségben javulni fog-e? Mert elég sokan mennek át a másik szolgáltatóhoz és sokkal jobbnak mondják az elözönél. .. . És azért kérdezem ezt, hogy van értelme még maradni és fizetni ezért a szolgáltatásért vagy esetleg lehet valamelyeset drágában netet is használni . . .
Az illetékesek válaszát elöre is köszönöm
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás